maikelenkim.reismee.nl

Kerst 2010!

Beste allemaal,

Wij willen jullie bij deze een warme kerst toewensen! Al zal dewarmte bij jullievan de kachel, het gourmetstel of elkaar af moeten komen....

We zullen aan julliedenken, liefs Maikel & Kim

(PS en zorg er alsjeblieft voor dat die halve meter sneeuw de 22e weg is!)

Wim & Gerra

Maikel & Kim wij wensen jullie ook `n heel fijn kerstfeest.
Groetjes Ome Wim & tante Gerra.

Ellen & Eric

Plezierige Kerstdagen en een Goed Begin in 2011.

Goed beginnen? Houdt alvast 24 januari vrij.

Groeten,

Ellen, Eric en de jongens.

Mijke

Geniet er nog lekker van jullie laatste maand!
Een heel gezond en gelukkig 2011 gewenst en tot binnenkort!

Mijke, Erwin en Job

Hanneke

Een fijne kerst kan ik jullie niet meer wensen (maar natuurlijk hoop ik dat dat wel gelukt is!) maar natuurlijk wel een heel gelukkig nieuwjaar!
Geniet nog meer heel erg van de laatste weken en tot snel maar weer!

Groetjes,
Hanneke

P.S. Ik ga nu foto's kijken (ben benieuwd!).

Roel & Mieke.

Hoi Maikel & Kim

Wij willen jullie een heel gelukkig nieuwjaar wensen, ook voor Oma Opa's Mam & Pap van Sinten Broers schoonzussen neefjes nichtjes ooms tante's vrienden vriendinnen collega's en buren.... En nogmaals een hele fijne jaarwisseling. xxx

ikke snap er niks van het is 10 over half 4

het is nu

Nog wat..............LATER............GROETEN...

Jeroen en Rianne

Hé maikel en Kim, bij deze de beste wensen voor 2011, dat alles en iedereen weer in alle geluk en gezondheid van het komende jaar mag genieten.

Nog bedankt voor de kaart en tot de 22ste.

Gr. Jeroen en Rianne

Twan en Ellen

Alle goeds voor 2011 maatjes!!!
Jullie zijn het al goed begonnen, en wij ook.... met een kater in de Noordzee! Ons nieuwjaar en de duikdag waren top! Maikel heeft net de foto's ontvangen, wederom voor herhaling vatbaar. Vooral een mannenauto en een vrouwenauto was een goed idee, aangezien in de mannenauto menigeen uit zijn kont stonk die ochtend en degene die er naast zat ervan moest kotsen. De A-team onderweg werd nagespeeld in the gettaway-van en je gewoon in mekaar gemept werd door kalf Leenders, kalf van Vroenhoven of kalf van Lieshout. Wij vrouwen daarentegen, hebben voornamelijk moeten lachen om ik-drink-gewoon-de-klok-rond-zatte natas..... altijd gegarandeerd lachen!

Nog 3 weken, gaat echt zooo snel, en dan pakken we weer een goeie borrel. Wat vervelend weer he?!
Twan heeft een alcoholloze maand nu (waarom weet eigenlijk niemand??? Principes?) maar hij maakt graag een uitzondering de 22e!

We wachten met smart nog op een laatste verhaal en wat foto's op deze site, en daarna HOREN we de verhalen wel!

Tot snel, xxx van ons

AA

Twan heeft 23 jan. ook toestemming(verplichting), om te drinken!