maikelenkim.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Maikel en Kim!

Niki

lieve maikel en lieve kimmie
ik wens jullie nu alvast een geweldige, mooie en inspirerende reis toe! ik ga jullie echt heeeel erg missen en dat vind ik heel erg (echt...) maar ik gun jullie deze ervaring vanuit mijn hart! zal een vaste bezoeker van deze site zijn!
dikke kus niki
XXX

Fredje & Natas

Lieve, lieve, lieve Maikel en Kimmie!!

Natuurlijk vinden wij het hélemaal niks dat jullie zolang weg gaan. Maarrrr, dat is natuurlijk puur eigen belang. Want eigenlijk gunnen we jullie het van harte en zijn we stiekem super jaloers!

Wij zijn er zeker van dat jullie een super tijd tegemoet gaan en dat jullie de reis van jullie leven gaan maken. Dus wat kunnen wij er dan nog van zeggen. Een paar dingen maar.... geniet ervan, echt bewust genieten! Gewoon doen waar jullie zin in hebben, op jullie moment. En vooral heel veel plezier gewenst. Maar ook dat hoeven we jullie zeker niet te vertellen. Feest, feest en nog eens feest zo kennen we Maikel en Kim.

Doe voorzichtig, maak plezier en kom vooral weer gezond en veilig terug om ook met ons weer een groot feest te bouwen!

Dikke kussen van ons

Twan en Ellen

Het is nog lang niet zover...... Kim gaat eerst nog mee naar Pinkpop dus kunnen we daar uitgebreid afscheid nemen he?!?! En Maikel zien we nog regelmatig in de bar voordat het augustus is!
Maar..... stiekem schiet het toch al op! Spannend voor jullie, minder spannend voor ons! We gaan jullie missen! Alvast heel veel plezier en we zullen regelmatig de verhalen en foto's hier checken. We zijn stinkend jaloers, maar gunnen het jullie van harte!
En we carpoolen naar Brussel he?!

Dikke kus, Twan en Ellen

Alma en Frank.

Wat hebben jullie een goed vooruitzicht!!
Jullie gaan echt een wereld reis maken en dan ook nog fijn met elkaar.

Wij zullen jullie volop volgen, zijn namelijk erg nieuwsgierig naar jullie verhalen.

Nou maatjes geniet er van!!!!!!!

Groetjes

Lin

Lieve Maatjes,

Nog maar 1 week te gaan....... Wat een vooruitzicht, wat een vooruitzicht! helemaal super!!!!!
Jullie gaan zo'n mooi avontuur samen tegemoet.

Geniet van jullie laatste weekje a la Hollandia! Geniet van alle voorpret. En maatje, ik ga je missen!

Wij gaan jullie trouw volgen :)

Dikke kus Lin

Twan en Ellen

Aaaaaahh, nog maar 5 (korte) nachtjes slapen......

Ties, Wim en Neeltje

Ha lieve buurtjes,

nou nog 3 nachtjes en dan is t zover, dan gaan jullie vertrekken voor jullie prachtige reis!
we gaan jullie trouw volgen via de site!
we zullen jullie gaan missen t komende half jaar, de gezellige praatjes op straat! (met een pilsje in de hand) Maar we willen jullie heel veel plezier wensen!
geniet van al het moois wat jullie gaan zien en beleven, geniet van elkaar en let goed op elkaar!
En als jullie thuis komen, kom dan maar lekker een keertje eten met een lekker koud bavaria pilsje of een lekker wijntje!
veel plezier samen!

groetjes Wim en Neeltje
en een dikke smile van onze Ties xxx

Francka en Peter

Beste Kim en Maikel,

Wij wensen jullie morgen een hele goed start toe voor jullie mooie onderneming. Een geweldige uitdaging lijkt ons. Met belangstelling gaan wij dat op steeds grotere afstand volgen.
Heel erg veel succes en plezier gewenst.

Groetjes, Francka en Peter

Dennis en Maaike

Lieve Maikel en Kimmie!!
Zo te horen is het een fantastisch feest geweest. Ik ben wel heel benieuwd naar de verhalen. Wat ik er nu uit op kan maken is dat er iemand (ik laat even in het midden aan wie ik denk..) in een vijver is gevallen. Wij hebben in Guatemala een biertje op jullie gedronken (wel meer dan 1..). En nu is het dan echt begonnen!!! Wat super. Geniet ervan samen en we zijn nu al benieuwd naar de eerste verhalen. We denken aan jullie. Liefs Dennis en Maaike

nellmie

heeee kim en maikel
na n paar daagjes rust, staan jullie in de startblokken om aan jullie droomreis te beginnen.
geniet van alles om jullie heen , maar vooral van elkaar.
in gedachten reizen we met jullie mee.
veel liefs xxx

Wim en Gerra

Hoi luitjes heb net je verhaal gelezen. Pingelen kost je veel poen als je dat een half jaar zo doet.Geniet van jullie vacantie, en we blijven jullie volgen.{wij genieten van onze bijzondere mooie badkamer.} Groetjes Gerra en Wim.

mieke & roel

Hola Maikel & Kim

Cómo está usted met jullie, zo te zienwel goed. Onze Maikel is zekerop zoek, naar m.c donald maar ik zie wel op foto dan moet hij nog lang lopen och germ.
Hasta luego grt roel en mieke

oma v.d.biggelaar

beste maikel en kim.
heb al veel gelezen van jullie geweldige vakantie,had wel mee willen reizen,maar zo'n grote rugzak hebben jullie niet.na jullie thuiskomst,krijgen we zeker mooie foto's te zien. geniet van alles om je heen.

dikke kus van oma tot ziens.

oma v.d.biggelaar

beste maikel en kim.

ik heb jullie mooie reis verhaalen al zitten lezen, ik zou wel met jullie mee willen reizen maar de rug zak daar pas ik natuurlijk niet in.maar geniet van al dat moois, en laat de foto's maar een keertje zien.

dikke kus en tot ziens oma

pap & mam

Buenos dias Maikel en kim

Maikel Proficiat met je verjaardag, en wij wensen jou en kim 'n hele fijne dag met 'n hele groote taart....nogmaals proficiat

Mieke en roel.

Heey Maikel,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Wij zijn vandaag weer teruggekomen van vakantie, helaas....het weer in NL is weer bagger hoor! Maar we zullen een pilsje op je gaan pakken vanavond, we hebben tenslotte nog steeds vakantie! Maak er een skonne dag van met Kimmie en niet te zat he....tenminste, niet jullie allebei hahaha!
xxxx

John&Vera&Isa

He luitjes!

Mooie foto's en leuke verhalen... Bedankt voor de leuke kerstkaart! Hele fijne tijd daar maar dat moet vast lukken!

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Tot januari!!!

Groetjes John, Vera en Isa