maikelenkim.reismee.nl

BEDANKT

Nog 0 nachtjes slapen....Vandaag gaan we vertrekken! Maar niet voordat we iedereen BEDANKT hebben voor het geweldige weekend wat we hebben gehad. Vrijdag lag Maikel nog lekker een uurtje te slapen en ik stond net in de douche toen we een hoop herrie hoorden. Tuuten, aanbellen, roepen. Als ik niet beterwist dacht ik dat het eenvrijgezellefeest was maarMaikel had geen aanzoek gedaan!Hij mocht met de mannen gaan crossen, en vond het helemaal geweldig (ondanks de korte duur!)En ik bleef lekker thuis met de meiden aan de rose. Gelukkig zijn we heelhuids bij de Oranjebar aangekomen want daar wachtte nog een superfeest met veel vrienden en familie. BEDANKT!

Eenmaal opgedroogd van vrijdag (!) hebben we de rest van het weekend nog even de laatste puntjes op de i gezet, verschillende (afscheids) bezoekjes gehad, alle leuke kaartjes gelezenen hebben we lekker gegeten met de familie.

Nu nog even de laatste dingetjes inpakken en wegwezen!

BEDANKT iedereen voor alles!!!! We gaan jullie missen maar vooral genieten...

Tot volgend jaar

Kus Maikel en Kim

Reacties

Reacties

Ap

Wat een gezelligheid weer afgelopen vrijdag. Ik vond het een mooie afsluiter!!
Over een paar uur gaan jullie al naar Brussel dat wordt aftellen. Kimmie en Maikel geniet ervan en aub heel terugkomen. Na vrijdag heb ik zo mijn twijfels dat snap je wel ;-)

Kus Ap

niki

shit Ap, je bent me voor! ;-))

het was erg leuk vrijdag. hopelijk hebben jullie een voorspoedige reis en ik kijk al uit naar de eerste verhalen!

x niki

Ingrid

Jullie natuurlijk ook bedankt voor het leuke feestje afgelopen vrijdag! Fijn dat jullie genoten hebben! Voor nu een heeeele goeie reis en lekker genieten! Heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's, leuk leuk!
xx Ingrid

Carl en Loes

Kim en Maikel

Het was een mooi feestje, jullie bedankt!!
Een hele mooie en goede reis gewenst!
We horen en zie de verhalen wel!

Groetjes Carl en Loes

Mike en Lin

Lieve maatjes!

Eindelijk is het dan zover.... Na 1,5 jaar sparen, verheugen etc.... Vertrekken jullie vandaag :)

Maak er samen een onvergetelijke tijd van! En geniet van ALLES!!!!

Goede reis!

Dikke kus
Mike en Lin

Eef

Kimmie, ik mis je nu al..............................................
En Maikel ook natuurlijk!! Pas je goed op Kimmetje? Vooral in de nabijheid van vijvertjes ;-)
Veel plezier en veel liefs van Eef, Jochem en de erwt!

Ward en Maike

Joehoe, het avontuur is nu echt begonnen!!!
Geniet van de reis, elkaar en alle geweldige belevenissen!!Time flies when your having fun!!!

Vele groetjes van Ward en Maike

Mijke

HEEL ERG VEEL GENIETEN VAN DE REIS EN VAN ELKAAR!!

IK BEN JALOERS

KUS MIJKE

Jacqueline Jansen

De eerste nacht in Peru is een feit!
wat een genot om alle tijd te hebben!
Geniet er van!
XXX Jacqueline

Mario van den Bogaard

hola kim,hola maikel;
Me enteré de tu padre que el viaje ha ido bien.
Le deseo un buen rato juntos en América del Sur.
lo siento por mi español pobre.

Su amigo de Holanda
super mario

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!